Data e postimit: 2020-10-13 21:24:45
Lexime: 1780
e bera per arrsye ekonomiiike
Lloji: Analize letrare
Tema: ok
Autori: sonida
Shkolla: instagrami
Klasa: 10k
Qyteti: nhon
E-mail: sonida@gmail.com


pkp brrqvoo

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Mesazhi i poezise se Naim Frashërit shprehur me kaligramë
T DHE A P R O P E E Z V I E T M Ë ...
Autori: Esmeralda Ismailaj · Lloji: Analize letrare · Tema: E humbur
E humbur jam ne tymin e cigares , Mes dhimbjesh dhe lotesh E vetme ketu jam . Ne memorien time kane ngelur vetem kujtime, E humbur jam ne tymin e cigares time. Diku bardh e zi , Nga mjergulla e cigares me shfaqesh ti . Ne kafene e ulur jam ...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, foles,degjues,shkrues te mire
Komunikimi, dëgjimi dhe shkrimi janë tre faktor formues të karakterit të një individi, gjithashtu janë pjesë të bazava themelore të zhvillimit të shoqërisë. Mbi të gjitha, shoqëria është e përbërë nga njerëzit. Janë njerëzit ata të ...
Autori: Anonimi · Lloji: Analize letrare · Tema: ndihme nga shoku
Ishte dite e merkure.Sapo kisha mbaruar detyrat dhe kisha dale per te luajtur me mikeshen time. Zhvilluam shume lojera te ndyshme por pas pak topi na rra nga ana tjeter e murit ku po luanim. Une kembengula qe ta merrja. me shume kujdes kalova nga ana tjet...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Kuptimi i refleksionit filozofik
Refleksioni filozofik është një proces mendimi dhe analize që synon të kuptojë thelbin e pyetjeve themelore në jetë. Përmes refleksionit, filozofi shqyrton temat e mëdha si natyra e ekzistencës, natyra e diturisë, morale dhe etika, duke u marr...
Autori: Leticja Murati · Lloji: Analize letrare · Tema: Numerori
Gjuha shqipe 9 Tema:Numerori (pershkrim i nje ngjarje ku te perdorni numeror te ndryshem) Para 1 viti shkolla jone organizoi nje shfaqje per vitin e ri.E gjithe shkolla mori pjes ne shfaqje. Ne shfaqje moren pjese 100 njere.Shfaqja u zhvillua ne k...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Për kosovën kreshnike
Kosov kreshnike 24 marsi 1999 ditë e tmerrueshme per kosoven nanë. Luftoi masakroi vrau preu si deshti vet Millosheviqi,pa kurr far faji. Ni popull pa i përgaditur e pa dit se qfar po i ndodh.Ja u mori njerzve jeten i vrau i preu i dhunoi me dhun ...
Autori: mitrush kuteli · Lloji: Analize letrare · Tema: si kalova pushimet verore
PUshimi veror,eshte vertet nje pushim i gjat dhe relaksues.Gjat puhimit veror un kalova shum mir duke te ber ngjyra te ndryshme interesante,argetuese por edhe krakter eduktiv,arsimor.Pasuiqe ky ishte nje pushim i gjate,kam shum gjera qe un mund te tregoj,...
Autori: Kaltrina Myrtaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Shoqeria
Kisha dale shetitje ne pyll.Duke rendur pas luleve nje lule me terhoqi me shume nga ngjyrat e saj. Ju afrova qe ta kepus.Sa e keputa ne doren time u shfaq nje dragua i vogel .O zot ,sa tremba! Por per habin time dragoi me tha te mos trembesha sepse ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i vepres :Muri i Hyejenes
I. Informacion mbi Veprën Dramatike: - Titulli: "Muri i Hyejenes" - Autori: Euripidi - Viti i shkrimit: 415 para Krishtit - Vendndodhja: Argjentina e lashtë, para andejkalimit të popullsisë II. Përmbledhja e Veprës Dramatike: ...
Autori: JON NEZIRI · Lloji: Analize letrare · Tema: PUNA DHE SHOQERIA
PUNA ESHTE VEPRIMTARIA E DOBISHME QE KRYEN NJERIU DUKE PERDORUR FORCEN E KRAHUT,TE MENDJES,VEGLA DHE MJETE TE NDRYSHME PER TE PLOTESUAR NEVOJAT E VETA.SHOQERIA NJERZORE ESHTE ZHVILLUAR SI REZULTAT I PUNES I MIJERA BREZAVE. TE GJITHA PUNET QE BEHEN LIDHEN ...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: PER KOSOVEN
Kosova Ministrat haga a tej i nshu pi burgit te hages jan tu dal me faqe te bardh ne kosov jan tu ardh pa kurr far faji ata jan dal te paster si loti ministrat jan se i ka rit kosova nan se gjuha shipe i ka eduku nanat shqiptare na ka eduku askus...
Autori: Erdis Prejs · Lloji: Analize letrare · Tema: Pushimet
Erdhen pushimet. Ah sa mire une u njoha me shoket e mi te klases si Klendi'Denisi'Juana'seldi etj. Mesuesja na tha qe kemi per te mesuar regullat e Covid-19 Ne u gezuam por sduhet tu afroheshim shokeve. 🙃🙃🙃🙃
Autori: arta klaiqi · Lloji: Analize letrare · Tema: liria shqiptare
liria shqiptare liria shqiptare ka qen e gjithkujt kan vuajtur nga serbet si kan ditur askujt luftuam te jemi te lir te jemi te mir dhe me bujari kjo luft prej shqiptar...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com